Smart Customs rəqəmsal resursu qarşıya qoyulan vəzifəni yerinə yetirə bilirmi?
"Son zamanlar müşahidə olunur ki, Dövlət Gömrük Komitəsinin Smart Customs mobil tətbiqi xeyli təkmilləşdirilib".
Xeberler.az bildirir ki, bu sözləri Azərbaycan İnternet Formunun Prezidenti Osman Gündüz deyib.
Ekspertin sözlərinə görə, bu məqsədlə DGK-nın İT komandası və karqo (daşıma) şirkətlərin developerləri və rəhbərləri bir neçə dəfə görüş keçiriblər:
"Xarici ölkələrdən e-ticarət yolu ilə mal alanlar və onlara xidmət edən karqo şirkətlər gömrük proseduraları, bəyanetmə prosesi üçün DGK-nın Smart Customs resursundan effektiv istifadə edirlər. Xaricdən e-ticarət yolu ilə alış veriş edənlərin və onlara xidmət edən karqo şirkətlərin sayı isə durmadan artır.
Hazırda ölkədə 170-dən çox karqo şirkət fəaliyyət göstərir. Görünür ki, vətəndaşlar ölkəmizdə böyük "Mall"-ların işləmədiyi pandemiya dövründə xaricdən alış-verişə daha çox üstünlük verirlər.
Qeyd etdiyimiz kimi, Smart Customs xeyli təkmilləşdirilib, vətəndaşlar və karqo şirkətləri bu resursdan yetərincə faydalanırlar".
Osman Gündüzün sözlərinə görə, bəzən Smart Customs-u idarə edənlər, güman ki, əziyyətə qatlaşmamaq üçün karqolardan əlavə informasiyalar tələb edir.
"Məsələn, son dövrlərdə karqo şirkətlərdən tələb olunur ki, xaricdki anbarlarında olan bağlamanın ölkəyə göndərilməsindən öncə onun üzərinə daha bir əlavə etiket -məlumat, bəyannamə nömrəsi ilə bağlı məlumat yerləşdirilsin.
Hansı ki, belə məlumat artıq Smart Customs-da var. Eyni zamanda düşünürəm ki, vətəndaşın alış-veriş zamanı əldə etdiyi invoys-fakturanın həm də karqo tərəfindən sistemə vurulmasının tələbi doğru bir yanaşma deyil. Hansı ki, vətəndaş bunu gömrüyə bəyannaməni verərkən əlavə edir. Bütün bunlar sonda bağlamaların gecikməsinə, əlavə xərclərə və yüklənmələrə səbəb olur".
Ekspert bildirib ki, son zamanlar isə bəzi karqolar ASAN login sistemindən istifadə edilməsində müəyyən ayrı-seçkiliklə qarşılaşdığını bildirirlər:
"Fikrimcə, kifayət qədər faydalı və effektiv bir rəqəmsal resursa , mövcud olan və olmayan bəzi bürokratik proseduraları da elektronlaşdırmaqla əlavə etmək sonda bu resursun əhəmiyyətini və funksionallığını xeyli azalda bilər".
Osman Gündüz təklif edir ki, mövcud bürokratik proseduralar daha da sadələşdirilsin, bundan sonra rəqəmsal resursda nəzərə alınsın, gömrük və karqo dataları tam inteqrasiya olunsun, vətəndaşdan və ya karqodan əlavə informasiyalar tələb olunmasına ehtiyac qalmasın.
"170-dən çox karqo şirkətin xidmət göstərdiyi on minlərlə vətəndaşın e-ticarət yolu ilə gətirdiyi malların Smart Customs vasitəsilə rəqəmsal mühitdə gömrük rəsmiləşdirməsi sahəsində DGK -nın fəaliyyəti təqdirə layiqdir. Ümid edirəm qeyd olunan çatışmazlıqlar da qısa müddətdə aradan qaldırılacaq".