Hər bir vətəndaş müraciətinə qayğı və həssaslıqla yanaşılmasını fəaliyyətində əsas tutan Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsi innovativ imkanları cəlb etməklə prosesi müasir formada təqdim edir. Belə ki, komitə tərəfindən virtual qəbulların təşkili insan amilinin gücləndirilməsinə, komitə rəhbərliyinin regionlardakı vətəndaşlarla birbaşa ünsiyyətinə və müraciətlərinin dinlənilməsinə imkan verir. Onlayn qəbullar ilə vətəndaşlar komitəyə gəlmədən, uzaq məsafə qət etmədən müraciətlərini operativ formada rəhbərliyə ünvanlayırlar.
Xeberler.az bildirir ki, Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsində növbəti virtual vətəndaş qəbulu 09 oktyabr tarixində keçirilib. Komitənin sədr müavini Rüstəm Şahbazov tərəfindən keçirilən qəbulda Abşeron və Şirvan rayonlarında olan vətəndaşların hər bir müraciəti müvafiq ərazi idarəsindən onlayn bağlantı əsasında qəbul edilmişdir. Kollegial formada keçən qəbulda komitə ilə yanaşı, ərazi şöbələrinin nümayəndələri də iştirak etmişdir. Müraciətlərdən bəziləri elə virtual qəbulda öz müsbət həllini tapıb. Digər müraciətlərin həlli ilə bağlı sədr müavini yerli qurum nümayəndələrinə yerindəcə müəyyən tapşırıqlar verib.
Onlayn qəbul zamanı səsləndirilən müraciətlər, əsasən daşınmaz əmlakın qeydiyyatı, dövlət əmlaklarının özəlləşdirilməsi, torpaqların kadastr uçotuna alınması, o cümlədən dövlət əmlakının icarəyə götürülməsi, torpaqların texniki parametrlərinin və koordinatlarının müəyyənləşdirilməsi və digər məsələlərlə bağlı olub.
Vətəndaş məmnunluğu və rahatlığına yönəlmiş virtual qəbullar Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsinin rəhbərliyi tərəfindən müxtəlif bölgələr üzrə mütəmadi olaraq keçiriləcək.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri