Kaspersky şirkətinin məlumatına görə, 2022-ci ildə biznesə edilən fişinq hücumlarının sayı artmaqda davam edib.
Təcavüzkarlar daha çox insan resursları və maliyyə departamentlərinin işçilərini hədəf alıblar.
Populyar yem "Poçtunuz doludur" mövzusu olan e-poçt və ya şifrənizi dəyişdirməyiniz lazım olduğuna dair bildirişdir. Üstəlik, əgər 2021-ci ildə belə məktublar daha qorxulu hesab edilə biləcək guya üçüncü tərəf xidmətlərindən gəlirdisə, 2022-ci ildə tendensiya dəyişib: işçilər şirkətin guya daxili şəbəkələrindən məktublar almağa başlayıblar.
2022-ci ilin yeni tendensiyası zərərli linkin e-poçtun mətnində deyil, əlavə edilmiş html faylında olduğu fişinq e-poçtlarının artmasıdır. Bu, hücumçuların məqsədlərinə çatmasını asanlaşdırır. Təhlükəsizlik məhsullarının e-poçtun mətnindəki linki uğurla bloklamaq ehtimalı daha yüksək olsa da, fayldakını üzə çıxarmaq daha çətindir.
Populyar və daha hiyləgər sxemlər hələ də öz yerindədir. Bunlar, məsələn, BEC hücumlarıdır*, hücumçular şirkət əməkdaşının etibarını qazanmaq və onu təşkilatın və ya müştərilərin maraqlarına zərər vuran hərəkətlər etməyə inandırmaq məqsədilə şirkət işçisi ilə yazışmalara başlayırlar. Çox vaxt bu hücumlarda sındırılmış işçi hesablarından və ya vizual olaraq şirkətin rəsmi ünvanlarına bənzəyən, lakin bir neçə simvolla fərqlənən ünvanlardan istifadə edilir. Kaspersky mütəxəssisləri həm guya menecerlərdən gələn tək məktubları, həm də, məsələn, təcavüzkarların artıq iş başında olduğu işgüzar yazışmaların yer aldığı daha mürəkkəb sxemləri qeydə alıblar.
Zərərli poçt göndərişlərinin sayı xeyli artıb. Təcavüzkarlar bu cür məktubları diqqətlə hazırlayırlar, çox vaxt göndərənin domenində saxtakarlıqdan istifadə edərək, onu real məktub kimi göstərirlər. 2022-ci ildə belə poçt göndərişləri işgüzar yazışmalar kimi fəal şəkildə saxtalaşdırılıb. Belə bir sxemə nümunə olaraq real həyatda mövcud olan bir şirkətin adından faktura ödəmək zərurəti barədə bildirişi və ya müəyyən tələblərlə tanış olmaq tələbinin yer aldığı poçt göndərişlərini göstərmək olar.
“Əhəmiyyətli olduğu iddia edilən sənədlərin yayılması ilə fişinq sxemləri öz effektivliyini itirmir. Təcavüzkarlar hələ də təcili olaraq nəyinsə edilməsini tələb edir, şirkət işçilərinin diqqətini cəlb edən mövzularla mesajlar tərtib edirlər. Əgər işçiləriniz və ya özünüz hələ də “fişinqdir, yoxsa yox?” sualı ilə üz-üzəsinizsə, rəqəmsal savadlılığı artırmağı tövsiyə edirik. Xüsusilə, bu cür göndərişlərdəki “siqnalları” tanımağı öyrədəcək xüsusi təlimlər keçin”, - deyə Kaspersky-nin Azərbaycandakı rəsmi nümayəndəsi Müşviq Məmmədov bildirir.
Bu cür hücumların qarşısını almaq üçün Kaspersky şirkətlərə tövsiyə edir:
* BEC hücumu - təcavüzkarın sosial mühəndislik üsullarından istifadə edərək məktub alıcılarını aldatmaq üçün korporativ e-poçt hesabına giriş əldə etdiyi bir hücumdur
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri