3 və 4 iyul tarixlərində Qax rayonunun ümumtəhsil məktəblərinin “informatika” fənnini tədris edən müəllimləri üçün təşkil olunmuş tədris kurslarının yekunlarına görə avtomatlaşdırılmış qaydada test imtahanları keçirilir.
Tədris kursları Rabitə və İnformasiya Texnologiyaları Nazirliyinin təşəbbüsü, Təhsil Nazirliyinin, HP şirkətinin dəstəyi və AMEA-nın İnformasiya Texnologiyaları İnstitutunun müəllimlərinin iştirakı ilə keçirilir.
Treninqlərin əsas məqsədi Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 11.02.2004-cü il tarixli Fərmanı ilə təsdiq edilmiş “Azərbaycan Respublikası regionlarının sosial-iqtisadi inkişafı Dövlət Proqramı (2004-2008-ci illər)” çərçivəsində regionlarda rəqəmsal geriliyin aradan qaldırılması və İKT sahəsində milli kadrların hazırlanmasıdır.Sabah, test imtahanlarının yekunu olaraq, fərqlənmiş müəllimlərə sertifikatlar təqdim olunacaq.Kurs iştirakçılarına İKT sahəsi üzrə dəyərli kitablar da paylanılacaq.
Bundan əlavə “Ən yaxşı informatika müəllimi” müsabiqəsinin qaliblərinin müəyyən edilməsi nəzərdə tutulur. İlk 5 yeri tutan müəllimlər Rabitə və İnformasiya Texnologiyaları Nazirliyi və HP şirkəti tərəfindən noutbuklarla mükafatlandırılacaqlar.
Xatırladaq ki, Qax rayonunda treninqlərin I və II mərhələləri 5-15 yanvar və 23-31 mart, III mərhələsi isə 15 iyun-3 iyul 2009-cu il tarixlərində keçirilib.İndiyə qədər bu cür tədris kursları Goranboy və Tərtər rayonlarında da təşkil olunmuşdur.Gələcəkdə Rabitə və İnformasiya Texnologiyaları Nazirliyi tərəfdaşları ilə birgə belə tədris kurslarını digər regionlarda da keçirməyi planlaşdırır.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri