Tezliklə bütün qurğular emosiyaları tanıyacaq.
Xeberler.az xarici mediaya istinadən məlumat verir ki, bu haqda Affectiva startapının yaradıcısı Rana Kaliobi bildirib.
Onun rəhbərlik etdiyi şirkət insan emosiyalarını tanıma imkanına malik texnologiyaların yaradılması ilə məşğuldur. R.Kaliobi hesab edir ki, qadcetlərin emosiyaları tanıması insan üçün faydalı olacaq.
O, maşın təliminin köməyilə kompüterlərə insanları anlamağı öyrətmək üzərində çalışır. Beləliklə, 14 milyon dollar vəsait toplayan Affectiva startapı ərsəyə gəlib. Bu zaman şirkətin müştəriləri arasında Unilever, Kellogg’s, Mars və CBS kimi şirkətlər var idi.
Texnologiya müxtəlif sosial və marketinq şirkətlərində istifadə olunur. Lakin R.Kaliobinin sözlərinə görə, texnologiya daha böyük potensiala malikdir. Belə ki, yaxın gələcəkdə yalnız smartfon və kompüterlər deyil, bütün texniki avadanlıqlar (avtomobillər, soyuducular və s.) öz sahiblərini anlayacaq. Texnologiya səhiyyədə də tətbiq oluna bilər.
Onun köməyilə insanın emosional vəziyyətini müəyyənləşdirmək, depressiya və ya əsəb pozğunluqları haqqında öncədən xəbərdar olmaq mümkündür. İnsanlar hər 10 dəqiqədən bir telefonunu yoxlayır ki, bu da sistemə onların emosional vəziyyətində baş verən dəyişiklikləri izləməyə imkan verir.
Şirkət rəhbərinin sözlərinə görə, tamamilə avtonom sürücülüyə keçid dövründə emosional intellektin (emotional intelligence - EI) avtomobillərə tətbiqi də olduqca vacibdir. Bu zaman avtomobil idarəni sürücüyə verdikdə onun buna hazır olub-olmadığını anlamalıdır. İnsan emosiyalarının tanınması sistemi bu kimi problemlərin həllində mühüm rol oynayacaq.
Xeberler.az
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri