Azərbaycanda müxtəlif sahələrdə çalışan, işə daxil olarkən və sonradan dövri tibbi müayinədən keçməsi tələb olunan vətəndaşlarla (obliqat qruplar) bağlı yeni xidmətlər istifadəyə verilib.
elefon Məlumat Mərkəzinə (Qaynar xətt xidməti-146) 94 513 zəng (2013-cü illə müqayisədə 8 dəfə çox, 2014-cü illə müqayisədə isə 1,6 dəfə çox) daxil olub.
İl ərzində Elektron Səhiyyə Mərkəzinə 31 minə yaxın insan müraciət edib.
Mədəniyyət və Turizm Nazirliyində yeni yaradılmış TİM-nin (Qəbələ, İsmayıllı, Qusar və Bərdə) rəsmi internet səhifələrinin yaradılması istiqamətində müvafiq işlər görülür.
Müraciət baxılmamış saxlanıldıqda bu barədə istifadəçiyə məlumat verilir.
Aksiya çərçivəsində bu günə kimi Sumqayıtda 2000-ə yaxın, Bakıda isə 1000-dən çox şagird şəxsiyyət vəsiqəsi ilə təmin edilib.
Azərbaycanın arxiv fondlarının məlumat sisteminin elektronlaşdırılması başa çatıb.
\"Qarabağın dövlət əhəmiyyətli tarixi abidələrinin elektron xəritəsi\"nin təqdimat mərasimi keçirilib.
Bakı Dəmiryol Vağzalında biletlərin onlayn qaydada satışı dayandırılıb.
İnformasiya təhlükəsizliyi sisteminin ən mühüm alt sistemlərindən biri də böyük imkanlara malik CERT şəbəkəsidir.
ASAN xidmət mərkəzlərində Azərsu xidmət bölmələrinə 15 300-dən çox müraciət edilib
RYTN-də yeni qurum yaradılıb
Hazırda Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyində ciddi islahatlar aparılır.
Portala müraciət edənlərin 21,1 faizini yeni istifadəçilər, 78,9 faizini isə təkrar müraciət edənlər təşkil edib.
39 dövlət qurumunun 455 elektron xidməti qiymətləndirilib.
Elektron xidmətlərin qiymətləndirilməsi davam edir
Bu il Tayvan 78 faiz açıq olmaqla siyahıda birinci yerə yüksəlib.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri