Məlumat verdiyimiz kimi, Azərbaycanda 3-cü Rəqəmsal Marketinq Konfransı (DCM2017) keçirilib.
Xeberler.az-ın məlumatına görə, 600-qədər iştirakçının qatıldığı konfrans böyük marağa səbəb olub.
Qeyd edək ki, iştirakçılardan 300-ü isə korporativ şirkətlər olub.
2 hissədən ibarət olan tədbirin mövzuları rəqəmsal marketinqdə strategiyalar, sosial brendlər, post dizayn, milli keyslər barəsində olub.
Konfransda müxtəlif sahələr üzrə 13 spiker çıxış edib.
Ən maraqlısı isə konfrans müddətində texnologiyaların, sosial medianın imkanlarından faydalı istifadə edilib.
Belə ki, konfrans DCM-nin rəsmi Facebook hesabından canlı yayımlanıb. Bununla yanaşı, səhifə konfransda baş verənləri aktiv paylaşmaqla diqqət çəkib.
DCM-nin rəsmi Instagram və Twitter səhifəsi də aktivliyi ilə seçilib.
İştirakçıların biletlərinin xüsusi QR kod ilə olması və tədbirə daxil olarkən ağıllı qapı ilə yoxlanılması da yeniliklər sırasındadır.
Onu da bildirək ki, biletlərin belə təşkil edilməsi qeydiyyat sistemini də asanlaşdırır. Belə ki, biletin üzərində ad, QR kod olduğu üçün qeydiyyatda sadəcə həmin hissə kəsilir və Sizə təqdim edilir. Bununla da kağız üzərində qeydiyyatı təsdiqləməyə ehtiyac qalmır.
Qeyd edək ki, konfrans davam etdiyi vaxtda hər bir iştirakçının telefonuna Qmeter sistemi ilə mesaj göndərilərək, rəyləri öyrənilib. Göndərilən mesajlarda təbirin təşkilaçılığı və spikerlərin çıxışlarına qiymət vermək imkanı yaradılıb.
Tədbir müddətində iştirakçılar arasında müsabiqə də keçirilib. Belə ki, qaliblərə texnoloji avadanlıqlar təqdim edilib.
Konfrans Facemark.az onlayn marketinq portalının təşkilatçılığı ilə baş tutub.
Məltəm Talıbzadə
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri