"Rüsum tələb edən xidmətlər üzrə rəyi soruşulan respondentlərin 27,5%-i rüsumları yüksək, 55,4%- i orta dərəcəli, 10,9%-i aşağı hesab edib. Aparılan tədqiqat belə bir nəticəyə gəlməyə əsas verir ki, dövlət xidmətlərinin göstərilməsi üçün zəruri olan qanunvericilik bazası yenilənməlidir".
Xeberler.az məlumat verir ki, bu, Sosial Tədqiqatlar Mərkəzinin (STM) dövlət orqanlarının göstərdikləri xidmətlər üzrə keyfiyyət və məmnunluğun qiymətləndirilməsi üzrə hesabatında öz əksini tapıb.
Hesabata görə, hazırkı qanunvericilik xidmətlərin göstərilməsində vahid yanaşmaların, o cümlədən dövlət rüsumlarının və göstərilən xidmətlərə görə alınan əlavə vəsaitlərin hədlərinin müəyyənləşməsini tənzimləyə bilmir:
"Tədqiqat zamanı rəyi soruşulan xidmətalanların rüsum tələb edən xidmətlər üzrə respondent mövqeyini ümumilikdə 100% üzərindən dəyərləndirsək, onların 27,5%-i rüsumları yüksək, 55,4%- i orta dərəcəli, 10,9%-i aşağı hesab edib. Respondentlərin 6,2%-i fikir bildirməkdə çətinlik çəkib. Rüsumla yanaşı xidmət haqqı adlanan ödəniş bir çox hallarda kifayət qədər yüksək məbləğdə müəyyən edilib".
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri