İNFORMASİYA VƏ KOMMUNİKASİYA TEXNOLOGİYALARI PORTALI
Bəzi xəbərlər:

SORĞU

Cari ildə İT sahəsində baş verən aşağıdakı hadısələrin hansını daha yaddaqalan və əhəmiyyətli hesab edirsiniz ?
  • "Milli Nüvə Tədqiqatları Mərkəzi"nin yaradılması
  • “Bakutel- 2014” Yubiley sərgisi.
  • “Azersky” peykinin Azərbaycan tərəfinə verilməsi
  • İnformasiya cəmiyyətinin inkişafına dair 2014-2020-ci illər üçün Milli Strategiyanın təsdiq edilməsi
  • Azərbaycanın Beynəlxalq Telekommunikasiya İttifaqı Şurasına üzv seçilməsi
  • “Startup Azərbaycan 2014” və “Startup Günləri” tədbirləri
  • Azərbaycanda yeni nəsil şəxsiyyət vəsiqəsinin tətbiqinə başlanılması
  • Dövlət qurumalrı tərəfidnən göstərilən bütün xidmətlərin Elektron reyestrinin yaradılması
Bütün sorğular

Yazara məktub göndər

Məqalələrinin sayı:

«Aztelekom» İstehsalat Birliyi «Evə zəng» danışıq sisteminin testləşdirilməsini dayandırıb

04.03.2009 [17:13]

Fontu böyüt:      

Azərbaycan Rabitə və İnformasiya Texnologiyaları Nazirliyinin «Aztelekom» İstehsalat Birliyi yeni hazırladığı «Evə zəng» danışıq sisteminin testləşdirilməsini dayandırıb.

 

Azərbaycan Rabitə və İnformasiya Texnologiyaları Nazirliyinin «Aztelekom» İstehsalat Birliyi yeni hazırladığı «Evə zəng» danışıq sisteminin testləşdirilməsini dayandırıb. «Aztelekom»dan «APA-ECONOMICS»ə verilən məlumata əsasən, hazırda testlərin nəticələri təhlil olunur və bunun əsasında yeni xidmətin səmərəliliyi müəyyənləşdiriləcək.

Xatırladaq ki, xidmət müştəriyə şəhərlərarası danışıq haqqının zəng olunanın hesabına ödənilməsini nəzərdə tutur. Bunun üçün abunəçi «125» nömrəsini yığaraq, anonsa uyğun olaraq əvvəlcə * düyməsini, sonra şəhər (kənd) kodunu, telefon nömrəsini, təsdiq üçün # düyməsini daxil edir və qoşulmanı gözləyir. Bu zaman danışıq haqqının zəng olunanın hesabına ödəniləcəyi haqda zəng olunana avtomatik məlumat verilir və o, gələn zəngin haqqını ödəməyə razı olduğunu 2 dəfə * düyməsini daxil etməklə bildirdikdə, qoşulma baş verir və danışıq aparılır. Sonda danışıq haqqı zəng edilən abunəçinin hesabına yazılır.

Qeyd edək ki, fərdi və korporativ müştərilərə, rabitə operatorlarına və digər istifadəçilərə rabitə və infokommunikasiya texnologiyalarının müxtəlif xidmətlərini göstərən «Aztelekom» İB 1992-ci ilin avqust ayında yaradılıb. Birlik öz tabeliyində 57 yerli telekommunikasiya müəssisəsi, Beynəlxalq Avtomat Telefon Stansiyası (BATS), 5650 saylı obyekt və Kabel Magistralları Texniki Qovşağını (KMTQ) birləşdirir. APA


xeberler.az
Oxunub: 1 dəfə

Fikirlər

Heç bir şərh yoxdur
serh yaz

Yazarlar

Fərrux İlhamoğlu

Bizi idarə edən güc: Netokratiya

Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Sevil Rəsulzadə

Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı

Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Günel Azadə

4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?

4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Kamran Ədalətoğlu

Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?

Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
İsmayıl Rafiqoğlu

Elektron Hökumət: çətinmi, ASAN-mı?

Elektron Hökumət: çətinmi, ASAN-mı?
Bütün yazarlar