İNFORMASİYA VƏ KOMMUNİKASİYA TEXNOLOGİYALARI PORTALI
Bəzi xəbərlər:

SORĞU

Cari ildə İT sahəsində baş verən aşağıdakı hadısələrin hansını daha yaddaqalan və əhəmiyyətli hesab edirsiniz ?
  • "Milli Nüvə Tədqiqatları Mərkəzi"nin yaradılması
  • “Bakutel- 2014” Yubiley sərgisi.
  • “Azersky” peykinin Azərbaycan tərəfinə verilməsi
  • İnformasiya cəmiyyətinin inkişafına dair 2014-2020-ci illər üçün Milli Strategiyanın təsdiq edilməsi
  • Azərbaycanın Beynəlxalq Telekommunikasiya İttifaqı Şurasına üzv seçilməsi
  • “Startup Azərbaycan 2014” və “Startup Günləri” tədbirləri
  • Azərbaycanda yeni nəsil şəxsiyyət vəsiqəsinin tətbiqinə başlanılması
  • Dövlət qurumalrı tərəfidnən göstərilən bütün xidmətlərin Elektron reyestrinin yaradılması
Bütün sorğular

Yazara məktub göndər

Məqalələrinin sayı:

İnternet nəhəngləri “Facebook”-a qarşı

10.11.2011 [20:43]

Fontu böyüt:      

“Microsoft”, “Yahoo!” və “AOL”-un bağladığı müqavilənin şərtlərinə əsasən, onlar bir-birilərinin şəbəkələrində reklam yerləşdirəcəklər
Böyük internet şirkətləri arasında bağlanılacaq bu müqavilə haqqında məlumat artıq sentyabr ayında yayımlanmışdı. İndi isə bu məlumat rəsmən təsdiqlənib. “Microsoft”, “Yahoo!” və “AOL”-un bağladığı müqavilənin şərtlərinə əsasən, onlar bir-birilərinin şəbəkələrində reklam yerləşdirəcəklər, lakin şirkətlər əsas məsələlərdə öz sərbəstliyini qoruyub saxlayacaqlar – müştərilərlə işdə, qiymət siyasətində və qərarların qəbul edilməsində və s. Beləliklə, müvafiq dövlət orqanlarının ittihamlarından qaçmaq məqsədi ilə şirkətlər öz aralarında rəqabət aparmaqda davam edəcəklər.
ann.az-ın xarici KİV-ə istinadən verdiyi xəbərə görə, “Microsoft”, “Yahoo!” və “AOL” 2012-ci ildən etibarən artıq birgə işə başlamaq istəyirlər. İlk öncə bu layihə ABŞ bazarında, sonra birgə reklam şəbəkəsi bütün şimali-amerika kontinentində, daha sonra isə dünyanın digər ölkələrində yayımlanacaq. “Microsoft” reklam şöbələrinin birinin nümayəndəsi bu “ittifaq”-ın qapalı olmadığını və digər şirkətlərin də buraya daxil olmasının mümkün olduğunu bildirib.
Bir çox analitiklər “Microsoft”, “Yahoo!” və “AOL” işbirliyini ““Google” və “Facebook”-un əleyhinə olan dostluq” kimi xarakterizə edirlər. Proqnozlara görə, 2011-ci ilin yekununda onlayn-reklam bazarında “Google” şirkətinin payı ABŞ-da 17.7%, “Facebook”-un isə 9.3%-dək artdığı halda, “Microsoft”, “Yahoo!” və “AOL”-un payının enəcəyi ehtimal olunur.

Oxunub: 1 dəfə

Fikirlər

Heç bir şərh yoxdur
serh yaz

Yazarlar

Fərrux İlhamoğlu

Bizi idarə edən güc: Netokratiya

Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Sevil Rəsulzadə

Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı

Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Günel Azadə

4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?

4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Kamran Ədalətoğlu

Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?

Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
İsmayıl Rafiqoğlu

Elektron Hökumət: çətinmi, ASAN-mı?

Elektron Hökumət: çətinmi, ASAN-mı?
Bütün yazarlar