Azərbaycanın ali və orta ixtisas məktəblərində informasiya - kommunikasiya texnologiyalarının tətbiqi ilə bağlı hələ də mərkəzlə bölgələrin müqayisəsində mühüm problemlərin olduğunu açıqlanıb. Təhsil Nazirliyi yanında Təhsil Sisteminin İnformasiyalaşdırılması İdarəsinin rəisi Samir Məmmədov APA-ya açıqlamasında deyib ki, “mərkəz və region” problemi yalnız Azərbaycanda deyil, dünyanın digər dövlətlərində, o cümlədən ABŞ və Qərbi Avropa ölkələrində də var.
Azərbaycanın ali və orta ixtisas məktəblərində informasiya - kommunikasiya texnologiyalarının tətbiqi ilə bağlı hələ də mərkəzlə bölgələrin müqayisəsində mühüm problemlərin olduğunu açıqlanıb. Təhsil Nazirliyi yanında Təhsil Sisteminin İnformasiyalaşdırılması İdarəsinin rəisi Samir Məmmədov APA-ya açıqlamasında deyib ki, “mərkəz və region” problemi yalnız Azərbaycanda deyil, dünyanın digər dövlətlərində, o cümlədən ABŞ və Qərbi Avropa ölkələrində də var. O bildirib ki, problemin əsasında ənənəvi olaraq mərkəzin biliklərə daha yaxın olması dayanır: “Mərkəzin müəllimləri, şagirdləri adətən daha bilikli olur və biliklərdən effektiv istifadə edə bilir. İnformasiya texnologiyalarının köməyi ilə bu tendensiya artıq dəyişməkdədir. İnformasiya texnologiyalarının əsas məqsədi məsafədən asılı olmayaraq hər bir müəllimə, hər bir şagirdə biliklərə asan çıxış yaratmaqdır. Müasir texnologiyalar müstəvisində “mərkəz və region” məfhumu artıq öz aktuallığını itirib. İmkanlar bərabərləşməkdədir. Təhsil sisteminin informasiyalaşdırılmasının növbəti mərhələlərində region müəllimləri üçün məlumat almaq daha rahat olacaq”.
S.Məmmədov qeyd edib ki, “2008-2012-ci illərdə Azərbaycan Respublikasında təhsil sisteminin informasiyalaşdırılması üzrə Dövlət Proqramı”nın reallaşdırılması prosesində Təhsil Nazirliyi olaraq iki əsas məqsədə nail olunub. Onun sözlərinə görə, ilkin olaraq, dünya təcrübəsinə əsaslanan və informasiya texnologiyaları üzərində qurulan Milli Təhsil Modelinin formalaşması üçün bünövrə yaranıb: “İkincisi isə bu bünövrə üzərində təhsilin sistemli informasiyalaşdırılmasına başlanıb. Dörd il ərzində həyata keçirilən Dövlət Proqramı çərçivəsində informasiya texnologiyaları təhsildəki dəyişikliklərdə məqsəd kimi deyil, alət kimi istifadə olunur”.