İNFORMASİYA VƏ KOMMUNİKASİYA TEXNOLOGİYALARI PORTALI
Bəzi xəbərlər:

SORĞU

Cari ildə İT sahəsində baş verən aşağıdakı hadısələrin hansını daha yaddaqalan və əhəmiyyətli hesab edirsiniz ?
  • "Milli Nüvə Tədqiqatları Mərkəzi"nin yaradılması
  • “Bakutel- 2014” Yubiley sərgisi.
  • “Azersky” peykinin Azərbaycan tərəfinə verilməsi
  • İnformasiya cəmiyyətinin inkişafına dair 2014-2020-ci illər üçün Milli Strategiyanın təsdiq edilməsi
  • Azərbaycanın Beynəlxalq Telekommunikasiya İttifaqı Şurasına üzv seçilməsi
  • “Startup Azərbaycan 2014” və “Startup Günləri” tədbirləri
  • Azərbaycanda yeni nəsil şəxsiyyət vəsiqəsinin tətbiqinə başlanılması
  • Dövlət qurumalrı tərəfidnən göstərilən bütün xidmətlərin Elektron reyestrinin yaradılması
Bütün sorğular

Yazara məktub göndər

Məqalələrinin sayı:

Google ən bahalı brend kimi

28.03.2009 [12:22]

Fontu böyüt:      

Millward Brown Optimor kompaniyası dünyanın ən bahalı brendlərini elan edib. Birinci yeri artıq üçüncü dəfə Google brendi qazanıb.

Millward Brown Optimor kompaniyası dünyanın ən bahalı brendlərini elan edib. Birinci yeri artıq üçüncü dəfə Google brendi qazanıb.

Bu il onun qiyməti 86 milyard dollardır. İnternet sahəsində Google-a rəqib olan Mifrosoft isə üçüncü yerdə qərarlaşıb. Millward Brown Optimor mütəxəssislərini sözlərinə görə siyahını milyonlarla istifadəçi və kompaniyaların maliyyə nəticələri əsasında tutublar.

Aşağıda ilk ən bahalı brendin adı və qiyməti qeyd olunub. 1 Google $ 86.100.000.000 2 General Electric $ 71.400.000.000 3 Microsoft $ 70.900.000.000 4 Coca-Cola $ 58.200.000.000 5 China Mobile $ 57.200.000.000 6 IBM $ 55.300.000.000 7 Apple $ 55.200.000.000 8 McDonald’s $ 49.500.000.000 9 Nokia $ 44.000.000.000 10 Marlboro $ 37.300.000.000


xeberler.az/Elvin
Oxunub: 1 dəfə

Fikirlər

Heç bir şərh yoxdur
serh yaz

Yazarlar

Fərrux İlhamoğlu

Bizi idarə edən güc: Netokratiya

Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Sevil Rəsulzadə

Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı

Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Günel Azadə

4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?

4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Kamran Ədalətoğlu

Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?

Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
İsmayıl Rafiqoğlu

Elektron Hökumət: çətinmi, ASAN-mı?

Elektron Hökumət: çətinmi, ASAN-mı?
Bütün yazarlar