İNFORMASİYA VƏ KOMMUNİKASİYA TEXNOLOGİYALARI PORTALI
Bəzi xəbərlər:

SORĞU

Cari ildə İT sahəsində baş verən aşağıdakı hadısələrin hansını daha yaddaqalan və əhəmiyyətli hesab edirsiniz ?
  • "Milli Nüvə Tədqiqatları Mərkəzi"nin yaradılması
  • “Bakutel- 2014” Yubiley sərgisi.
  • “Azersky” peykinin Azərbaycan tərəfinə verilməsi
  • İnformasiya cəmiyyətinin inkişafına dair 2014-2020-ci illər üçün Milli Strategiyanın təsdiq edilməsi
  • Azərbaycanın Beynəlxalq Telekommunikasiya İttifaqı Şurasına üzv seçilməsi
  • “Startup Azərbaycan 2014” və “Startup Günləri” tədbirləri
  • Azərbaycanda yeni nəsil şəxsiyyət vəsiqəsinin tətbiqinə başlanılması
  • Dövlət qurumalrı tərəfidnən göstərilən bütün xidmətlərin Elektron reyestrinin yaradılması
Bütün sorğular

Yazara məktub göndər

Məqalələrinin sayı:

«Bakcell» şirkəti abunəçilərin narazılığına necə cavab verdi?

07.01.2010 [14:14]

Fontu böyüt:      

Xidmətin hədsiz keyfiyyətsizliyi barədə şikayətlər son bir neçə gün ərzində daha da intensivləşib

Xidmətin hədsiz keyfiyyətsizliyi barədə şikayətlər son bir neçə gün ərzində daha da intensivləşib

Məlum olduğu kimi, Azərbaycanda 3 mobil operator -Azercell, Bakcell və Azərfon fəaliyyət göstərir. Sözügedən mobil operatorlar müxtəlif illərdə ölkədə fəaliyyətə başlasa da, əhaliyə xidmətdə göstərdikləri keyfiyyət də bir-birindən fərqlidir.  Məlumat üçün qeyd edək ki, Azərbaycanda fəaliyyətə başlayan ilk mobil operator Bakcell şirkəti olub. 1994-cü ildən ölkədə fəaliyyət göstərən şirkətin bu günlərdə açıqladığı məlumata görə, abunəçilərinin sayı 2 milyona çatıb. Bakcell ötən il apardığı kampaniya çərçivəsində danışıq tariflərinin qiymətini aşağı saldı və abunəçilərə təqdim etdiyi konturların miqdarını artırdı. İlk əvvəl belə təəssürat yarandı ki, həqiqətən də sözügedən mobil operator abunəçilərə ucuz və keyfiyyətli rabitə xidməti göstərməyi qarşısını məqsəd qoyub. Ancaq çox keçmədən...

Məsələ ondadır ki, son vaxtlar sözügedən mobil operatordan istifadə edən abunəçilərin şikayətləri xeyli artıb. İş o yerə gəlib çatıb ki, əlaqə saxlanılan zaman tez-tez əlaqə qırılır, ya da səs kəsik-kəsik gəlməyə başlayır, rabitə yarıda dayanaraq donur. İstər bayram günləri, istərsə də bayram olmayan günlərdə bu cür hallar tez-tez baş verir. Kənd rayonlarında isə Bakcellin xidmətindən ümumiyyətlə danışmağa dəyməz. Abunə xidmətinə görə yaranan cüzi borcdan ötrü günün-günorta çağı xidmət bağlanır. Bu gecə yarı baş versə, yenə dərd yarıdır.

Bakcell operatorunda mövcud olan texniki problemlərlə əlaqədar sözügedən şirkətin mətbuat xidmətinin rəhbəri İlham Əfəndiyevə müraciət etdik. O, bu məsələyə şərh vermək səlahiyyətində olmadığını bildirdi və şirkətin sözçüsü İlham Quliyevə müraciət etməyimizi tövsiyə etdi. Bununla bağlı İ.Quliyevə telefon açsaq da, o, verdiyimiz suala şifahi cavab vermək səlahiyyətində olmadığını bildirdi. O üzdən onlara yazılı müraciət etməyimizi tövsiyə etdi. Beləcə, Bakcellə bağlı mövcud problemlər barədə şirkətin rəsmilərindən cavab ala bilmədik. Dünən və srağagün redaksiyamızla əlaqə saxlayan abunəçilər belə davam edərsə, mobil şirkətin xidmətlərindən imtina etmək həddində olduqlarını da əlavə etdilər. Bakcelldə nə baş verir?//Bakı-Xəbər qəzeti


xeberler.az
Oxunub: 1 dəfə

Fikirlər

Heç bir şərh yoxdur
serh yaz

Yazarlar

Fərrux İlhamoğlu

Bizi idarə edən güc: Netokratiya

Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Sevil Rəsulzadə

Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı

Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Günel Azadə

4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?

4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Kamran Ədalətoğlu

Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?

Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
İsmayıl Rafiqoğlu

Elektron Hökumət: çətinmi, ASAN-mı?

Elektron Hökumət: çətinmi, ASAN-mı?
Bütün yazarlar