Fontu böyüt:
Son bir
ildə Azərbaycanda Facebook sosial şəbəkəsinin istifadəçiləri artsa da, Twitter
şəbəkəsinin istifadəçiləri azalıb. “Global Stats” statistika mərkəzinin
hesabatına görə, Azərbaycanda Facebook-un payı 23,3 faiz çoxalıb və sosial
media bazarının 89,73 faizini təşkil edib. Twitter-in bazar payı isə ötən
illə müqayisədə azalaraq 2,24 faiz olub.
Niyə
Azərbaycanda Facebook başqa şəbəkələrdən bu qədər populyardır? Azərbaycanda
Twitter-ə marağın zəif olması nə ilə bağlıdır? Bu gedişatla ölkəmizdə Twitter-i
hansı perspektivin gözlədiyini düşünmək olar? “Media
forum” saytı bu suallarla Azərbaycan İnternet Forumunun prezidenti Osman
Gündüzə və Xeberler.az saytının baş redaktoru İsmayıl Rafiqoğluya müraciət
edib.
Osman
Gündüz bildirib ki, Azərbaycanda milyon yarımdan çox Facebook istifadəçisi, 200
mindən artıq isə Twitter istifadəçisi var: Facebook daha çox xidmət göstərmək
imkanına malikdir. Paylaşma, müzakirə, xəbərdarlıq kimi çoxsaylı imkanları,
bundan başqa, mağaza açmaq, reklam vermək kimi üstünlükləri var. Bu da xeyli təbəqəni
qane edir.
Facebook
şəbəkəsində müxtəlif insan qrupları toplaşıb. Belə bir məkan da həmişə
cəlbedici olur, adamlar sosial münasibət qurmaq üçün ora axışırlar. Çox olmaq
onun çoxalmağına daha da təkan verir. Azərbaycanda bəzən yerli sosial şəbəkə
yaratmağa cəhdlər olur, anacaq alınmır. Çünki onlar adam yığa bilmir və adam
olmayan yerə də adamlar getmir.
Twitter-də
qısa xəbərləşmələr həyata keçirilir. Qısa xəbər öz növbəsində onun sürətli
yayılmasına kömək edir. Twitter-ə çıxan xəbər bir anda çox böyük radiusda
yayıla bilir. İstifadəsi daha rahatdır. Bir anda yazmaq mümkündür. Çeviklik və
sürətlilik baxımından imkanı daha genişdir.
Lakin
Facebook-da istifadəçilərin sayının Twitter-dəkindən çox olması sosial münasibət
qurmaq meylinin xalis xəbərləşmə meylindən yüksək olması deməkdir”.
İsmayıl
Rafiqoğlu hesab edir ki, Facebook-un populyarlığının sirri bu şəbəkənin sadəliyindədir:
“Dünyada yüzlərlə şəbəkə var, amma Facebook onların hamısını üstələyib. Şəbəkə
kütləvi auditoriyaya hesablanıb deyə burada adi istifadəçiyə lazım olan bütün
imkanlar var. Qonşu Türkiyədə Facebook-dan daha çox yeniyetmələr yararlanır.
Yalnız ciddi iş adamları Twitter-ə üz tutur”.
İsmayıl
Rafiqoğlu özü onlarla şəbəkənin üzvü olsa da, əsasən Facebook və
“Odnoklassniki”dən yararlandığını söyləyib: Twitter-in mahiyyəti mənə hələ də
qaranlıq qalır. Bütün xəbərlər, dostlar, həmkarlar, iş prosesində əlaqə
qurduğum ekspertlər Facebook-dadır. Nə istəsən bu şəbəkədə var. Azərbaycan
bazarında Twitter-in şansı azdır. Hətta “Linkedin” kimi nüfuzlu peşəkar
kommunikasiya Twitter-dən maraqlı görünür. Amma Facebook üçün təhlükə də az
deyil. Son ayların araşdırma və anket sorğuları gənc nəslin Facebook sosial şəbəkəsinə
marağının xeyli azaldığını aşkarlayıb. Prinston Universitetində aparılan tədqiqatlar
isə 2016-cı ildən Facebook-un süquta uğramağa başlayacağını, 2017-ci ildə
istifadəçilərinin 80 faizini itirəcəyini, 2020-ci ildə tam süquta uğrayacağını
proqnozlaşdırıb”.