Fontu böyüt:
Smartfonlar yaponiyalılar üçün 2010-cu ildə ən istəkli əldə edilmə olub. Bu barədə Dentsu statistik agentliyi tərəfindən aparılmış araşdırmanın nəticələrində bildirilir.
Müvafiq siyahının ikinci pilləsində Twitter sosial şəbəkəsində əldə olunmuş akkaunt, üçüncü pilləsində isə Munchable markalı acı yağ yer alıb. Son illər ərzində Yaponiya əhalisi dizayner brendləri və bahalı qurğulardan daha çox ucuz məhsullara üstünlük verməyə başlayıb. Ekspertlər bu dəyişikliyi hazırda ölkənin yaşadığı iqtisadi böhranla əlaqələndirir.
2010-cu ildə ada sakinlərinin aldıqları ən istəkli mallar siyahısında həmçinin düz ekranlı rəqəmli televizorlar (4-cü yer), 2010-cu il futbol üzrə dünya çempionatına biletlər (9-cu yer), eləcə də iPad planşet kompüterinə (19-cu yer) rast gəlmək olar. Bununla yanaşı Dentsu-nun proqnozlarına əsasən, gələn il iPad Yaponiyada ən arzu olunan məhsullar siyahısında 10-cu pilləyə yüksələcək.