2013-cü ilin yanvar-fevral ayları ərzində Azərbaycanda "Google Chrome" internet brauzerinin bazar payı 1,13 faiz artıb. Bu barədə şənbə günü "Global Stats" statistik mərkəzinin yaydığı məlumatda deyilir.
2013-cü ilin yanvar-fevral ayları ərzində Azərbaycanda "Google Chrome" internet brauzerinin bazar payı 1,13 faiz artıb. Bu barədə şənbə günü "Global Stats" statistik mərkəzinin yaydığı məlumatda deyilir. ictnews-ün verdiyi məlumata görə Google Chrome" brauzeri Azərbaycanda ən populyar brauzerdir və bazarın 51,89 faizini təşkil edir ki, bu da 2012-ci ilin analoji dövr göstəricisindən 40 faiz çoxdur. 25,64 faiz payla "Opera" brauzeri ikinci yerdə qərarlaşıb. İlin əvvəlindən "Opera" bazarının payı 0,08 faiz azalıb. "Internet Explorer" brauzeri istifadəçilərinin sayının xeyli azaldığı qeydə alınıb."Global Stats"ın məlumatına görə, iki ayın yekununa əsasən, "Internet Explorer" bazarının payı 7,3 faiz azalaraq 10,41 faiz təşkil edib ki, bu da 2012-ci ilin analoji dövrünə nisbətən 43,8 faiz azdır.Bazarın 7,87 faizini təşkil edən "Mozilla Firefox" brauzerinin payında da 3,08 faiz azalma qeydə alınıb.Yanvar-fevral aylarında "Safari" brauzerinə qoşulanların sayında 2,73 faiz artım qeydə alınıb. "Safari"nin Azərbaycanın internet-brauzer bazarındakı payı 1,88 faizdir.