Fontu böyüt:
Microsoft şirkəti iyun ayında öz axtarış sisteminin genişhəcmli reklam kompaniyasını həyata keçirəcək. Reaklam kompaniyasının JWT agentliyi tərəfindən təşkil ediləcəyi gözlənilir. Reklam büdcəsi isə 80-100 mln. dollar arasında olacaq. Müqayisə üçün deyək ki, Microsoft 2008-ci il ərzində ABŞ ərazisində reklama 361 mln. dollar pul ayırıb. Reklamlar şəbəkədə, televiziyada, mətbuatda və radioda göstəriləcək.
Axtarış sisteminin adı Kumo olacaq. Bu sistem Google və Yahoo` kimi sistemlərə rəqib olmağı hədəf etməyib. Microsoft az nəticəli, lakin daha dəqiq nəticələrə əsaslanan sistem qurmaq fikrindədir. 2009-cu il martın ortalarında Microsoftun ABŞ ərazisindəki axtarış göstəricisi 8.2 faiz olub. Bu da son 12 ayda ən aşağı göstəricidir. Microsoft nəticələri Kumonun istifadəyə verilməsi ilə düzəltmək istəyir.