İNFORMASİYA VƏ KOMMUNİKASİYA TEXNOLOGİYALARI PORTALI
Bəzi xəbərlər:

SORĞU

Cari ildə İT sahəsində baş verən aşağıdakı hadısələrin hansını daha yaddaqalan və əhəmiyyətli hesab edirsiniz ?
  • "Milli Nüvə Tədqiqatları Mərkəzi"nin yaradılması
  • “Bakutel- 2014” Yubiley sərgisi.
  • “Azersky” peykinin Azərbaycan tərəfinə verilməsi
  • İnformasiya cəmiyyətinin inkişafına dair 2014-2020-ci illər üçün Milli Strategiyanın təsdiq edilməsi
  • Azərbaycanın Beynəlxalq Telekommunikasiya İttifaqı Şurasına üzv seçilməsi
  • “Startup Azərbaycan 2014” və “Startup Günləri” tədbirləri
  • Azərbaycanda yeni nəsil şəxsiyyət vəsiqəsinin tətbiqinə başlanılması
  • Dövlət qurumalrı tərəfidnən göstərilən bütün xidmətlərin Elektron reyestrinin yaradılması
Bütün sorğular

Yazara məktub göndər

Məqalələrinin sayı:

“Google” dünyanın ən bahalı brendidir

29.03.2011 [00:14]

Fontu böyüt:      

“Brand Finance” konsaltinq şirkəti ənənəvi olaraq “Dünyanın ən bahalı 500 brendi” reytinq cədvəlini dərc edib. Bu il üçün ən bahalı brend adına “Google” layiq görülüb. Hesablamalara əsasən, “Google” brendinin bazar qiyməti 44,3 milyard dollar təşkil edir.

“Brand Finance” konsaltinq şirkəti ənənəvi olaraq “Dünyanın ən bahalı 500 brendi” reytinq cədvəlini dərc edib. Bu il üçün ən bahalı brend adına “Google” layiq görülüb. Hesablamalara əsasən, “Google” brendinin bazar qiyməti 44,3 milyard dollar təşkil edir. 

Siyahıda ikinci yeri proqram təminatı istehsalına görə dünyanın aparıcı şirkətlərindən olan “Microsoft” tutur. Şirkətin brend kimi dəyəri 42,8 milyard dollardır. Reytinq cədvəlinin tunc mükafatçısı “Wal-Mart” şirkəti (36,22 milyard dollar) olub. 

Siyahıda sonrakı yerlərə IBM (36,16 milyard dollar), “Vodafone” (30,67 milyard dollar), “Bank of America” (30,62 milyard dollar), GE (30,5 milyard dollar), “Apple” (29,54 milyard dollar), “WELLS FARGO” (28,94 milyard dollar) və “AT&T” (28,94 milyard dollar) şirkətləri tutur. 

Hesabata görə, dünyanın ən bahalı maliyyə brendi “Bank of America”dır. (Ümumi siyahıda 2010-cu ildəki 12-ci yerdən bu il 6-ya qalxıb). Bu sahədə ötənilki lider Britaniyanın HSBC qrupu ikincidir. (2010-cu ildəki 8-ci yerdən bu il 11-ə düşüb). 

HP və “Toyota” brendləri isə 4 pillə geriləyərək 13-14-cü yerə eniblər. Ən ciddi geriləmə “Coca-Cola”da baş verib. Ötən il dünyanın 3-cü brendi sayılan “Coca-Cola” indi 16-cıdır. “Nokia” brendi isə dəyərini 2 dəfədən çox itirərək siyahıda 21-ci yerdən 94-ə enib. Meksika körfəzindəki qəzadan sonra BP brendində də ciddi geriləmə müşahidə edilib. 8,754 milyard dollar dəyərində qiymətləndirilən brend bir il bundan öncəki 53-cü yerdən 104-cü yerə enmişdir. 

www.stockinfocus.ru saytının məlumatına görə, reytinq cədvəlində ilk onluqdakı doqquz yeri yalnız Böyük Britaniyanın “Vodafone” mobil operatoru istisna olmaqla (5-ci yer - 30,67 milyard dollar) ABŞ şirkətləri tutub. 
//ikt.az


Oxunub: 1 dəfə

Fikirlər

Heç bir şərh yoxdur
serh yaz

Yazarlar

Fərrux İlhamoğlu

Bizi idarə edən güc: Netokratiya

Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Sevil Rəsulzadə

Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı

Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Günel Azadə

4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?

4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Kamran Ədalətoğlu

Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?

Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
İsmayıl Rafiqoğlu

Elektron Hökumət: çətinmi, ASAN-mı?

Elektron Hökumət: çətinmi, ASAN-mı?
Bütün yazarlar