Fontu böyüt:
“bp” neft şirkəti iyun ayında “Google” internet-axtarış sistemində reklamını yerləşdirmək üçün 3,6 milyon dollar xərc çəkməli olub. Bir qədər öncə isə şirkətin xərcləri bir ay ərzində 57 min dollar təşkil etmişdi. “bp”nin reklamlara bu qədər xərc çəkməsinin səbəbi Meksika körfəzində baş verən hadisədən sonra öz imicini bərpa etmək istəyidir.
“bp” 2010-cu ilin birinci yarısında reklama 78,7 milyon dollar vəsait sərf edib. 2009-cu illə müqayisədə isə şirkətin reklam xərcləri 94 milyon dollar təşkil edib. Məhz bunun sayəsində "bp" “Google”a ən çox reklam sifariş edənlərin ilk onluğuna daxil olub.
Bu siyahıda liderliyi ABŞ-ın “AT&T Mobility” mobil operator şirkəti ələ keçirib. İyun ayında internet-axtarış sistemində reklamını yerləşdirmək məqsədi ilə şirkət təxminən 8,08 milyon dollar sərf etməli olub.