İNFORMASİYA VƏ KOMMUNİKASİYA TEXNOLOGİYALARI PORTALI
Bəzi xəbərlər:

SORĞU

Cari ildə İT sahəsində baş verən aşağıdakı hadısələrin hansını daha yaddaqalan və əhəmiyyətli hesab edirsiniz ?
  • "Milli Nüvə Tədqiqatları Mərkəzi"nin yaradılması
  • “Bakutel- 2014” Yubiley sərgisi.
  • “Azersky” peykinin Azərbaycan tərəfinə verilməsi
  • İnformasiya cəmiyyətinin inkişafına dair 2014-2020-ci illər üçün Milli Strategiyanın təsdiq edilməsi
  • Azərbaycanın Beynəlxalq Telekommunikasiya İttifaqı Şurasına üzv seçilməsi
  • “Startup Azərbaycan 2014” və “Startup Günləri” tədbirləri
  • Azərbaycanda yeni nəsil şəxsiyyət vəsiqəsinin tətbiqinə başlanılması
  • Dövlət qurumalrı tərəfidnən göstərilən bütün xidmətlərin Elektron reyestrinin yaradılması
Bütün sorğular

Yazara məktub göndər

Məqalələrinin sayı:

İctimai xidmət monitorinqi

22.08.2013 [11:21]

Fontu böyüt:      

Müsbət Dəyişiklik gənclər hərəkatı vətəndaşlara ictimai xidmət göstərən müxtəlif qurumlar və hökümət rəsmiləri, məmurlar barədə vətəndaşlardan daxil olan məlumatlar əsasında onlayn xəritə təqdim edir.
Müsbət Dəyişiklik gənclər hərəkatı vətəndaşlara ictimai xidmət göstərən  müxtəlif qurumlar və hökümət rəsmiləri, məmurlar barədə vətəndaşlardan daxil olan məlumatlar əsasında  onlayn xəritə təqdim edir.
İctimai xidmətlərdən istifadə edərkən hər gün sadə vətəndaşlar dövlət və digər ictimai xidmət qurumlarında Məsələn, Bakı Elektrik Şəbəkə və Azərsu) müxtəlif inzitabi,  bürokratik və davranış problemləri ilə üzləşirlər.
İnsanlar bu problemləri virtual olaraq ifadə edir, onlar barəsində danışır və şikayətlərini onlayn olaraq bölüşürlər. Bu layihə ictimai xidmətlə bağlı onlayn bölüşülən informasiyaları toplayıb xəritələşdirmək və analizi məqsədini daşıyır.
 “İctimai xidmət monitorinqi” layihəsi ictimai xidmətlərlə bağlı vətəndaşların gündəlik həyatına təsir edən önəmli problemləri qabartmağı nəzərdə tutur. Layihə komandası ayda iki dəfə mətbuata və rəsmilərə daxil olan məlumatlarla bağlı reportlar təqdim edir Bu reportlar vətəndaşlardan daxil olan şikayətləri, pozuntuların sayını, ən çox qaldırılan problemləri, ən az şikayət daxil olan qurumlar və digər vacib məlumatları özündə əks etdirəcək. 
 Siz də qarşılaşdığınız problemlər barədə www.ictimaixidmet.org saytına daxil olaraq dərhal bizə bildirə və ya [email protected]  ünvanına yaza, 051 588-2417 nömrəsinə dərhal sms göndərə və ya tvitterdə @md_herekati twitter ünvanına bildirə bilərsiniz. Göndərdiyiniz problemlər dərhal xəritədə əks olunacaq.
Siz qarşılaşdığınız istənilən problemlə bağlı qurumu qeyd etməklə bizə yaza bilərsiniz
●     Məmurların etik davranış qaydaları pozuntuları
●     Müxtəlif regionlarda rəsmilərin qanunsuz davranışları
●     Rüşvət
●     Dövlət orqanlarının cavabsız qaynar xəttləri
●     Müxtəlif korrupsiya növləri: irəliçəkmə, ayrı-seçkilik, tərəfkeşlik
●     Vətəndaşları gözlədərək telefonla danışmaq, yemək yemək və s.
●     Təhqir, kobud davranış
●     Növbə mədəniyyətinin olmaması, xidmətin ləngidilməsi
●     Qarşılaşdığınız bütün növ ümumi və ya özünəməxsus problemlər 

Oxunub: 1 dəfə

Fikirlər

Heç bir şərh yoxdur
serh yaz

Yazarlar

Fərrux İlhamoğlu

Bizi idarə edən güc: Netokratiya

Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Sevil Rəsulzadə

Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı

Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Günel Azadə

4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?

4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Kamran Ədalətoğlu

Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?

Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
İsmayıl Rafiqoğlu

Elektron Hökumət: çətinmi, ASAN-mı?

Elektron Hökumət: çətinmi, ASAN-mı?
Bütün yazarlar