21.04.2012
HTC bundan sonra klaviaturalı model çıxarmayacaq
18.04.2012
Samsung və Apple CEO-ları görüşəcək
17.04.2012
.@Azercell də Zero Facebook xidmətini istifadəyə verdi
17.04.2012
Foursquare 20 Milyon istifadəçiyə çatdı
16.04.2012
Samsung Galaxy S3, 3 Mayda tanıdılacaq
13.04.2012
Yenilənən LiveTV.az və online yayımlar.
12.04.2012
"Google Plus" dizaynını dəyişir
11.04.2012
"Azerfon-Vodafone" bağlandı (?)
11.04.2012
GoMap.az bazasında Gürcüstanın elektron xəritəsi yaradılmışdır
11.04.2012
"Chrome OS" yeniləndi
Fontu böyüt:
“Dilmanc Çağrı Mərkəzi” (Dilmanc call centre) Azərbaycanda insan nitqini başa düşərək ona adekvat cavab verən ilk belə sistemdir.
Xeberler.az-a danışan Dilmanc
Proqramçılar qrupunun rəhbəri Rauf Fətullayev sistemin həm də təbii dili başa
düşdüyünü, nitqi analiz etdiyini, cavablar bazasından ona uyğun təklifləri
generasiya edib səsləndirdiyini bildirib.
Rauf Fətullayev sistemin ilk dəfə
“Bakutel-2014” sərgisində nümayiş olunduğunu söyləyib: “Sistem bizə imkan verdi
ki, yeni nəsil çağrı mərkəzləri yaradaq. Bu vasitə ilə təkrarlanan suallardan
azad olmaq, çağrı mərkəzlərinin xərclərini azalmaq, hər gün çoxlu zəng qəbul etmək
mümkün olacaq. Bunlar uzun illər aparılan tədqiqatların nəticəsidir”.
“Dilmanc” milli tərcümə
sisteminin yaradılmasına rəsmi olaraq 2005-ci ildən start verilib. Rabitə və
Yüksək Texnologiyalar Nazirliyi (RYTN) ilə BMT-nin İnkişaf Proqramının (UNDP)
Azərbaycandakı nümayəndəliyinin birgə həyata keçirdiyi layihə çərçivəsində yaradılıb.
![]() |
![]() |