İNFORMASİYA VƏ KOMMUNİKASİYA TEXNOLOGİYALARI PORTALI
Bəzi xəbərlər:

SORĞU

Cari ildə İT sahəsində baş verən aşağıdakı hadısələrin hansını daha yaddaqalan və əhəmiyyətli hesab edirsiniz ?
  • "Milli Nüvə Tədqiqatları Mərkəzi"nin yaradılması
  • “Bakutel- 2014” Yubiley sərgisi.
  • “Azersky” peykinin Azərbaycan tərəfinə verilməsi
  • İnformasiya cəmiyyətinin inkişafına dair 2014-2020-ci illər üçün Milli Strategiyanın təsdiq edilməsi
  • Azərbaycanın Beynəlxalq Telekommunikasiya İttifaqı Şurasına üzv seçilməsi
  • “Startup Azərbaycan 2014” və “Startup Günləri” tədbirləri
  • Azərbaycanda yeni nəsil şəxsiyyət vəsiqəsinin tətbiqinə başlanılması
  • Dövlət qurumalrı tərəfidnən göstərilən bütün xidmətlərin Elektron reyestrinin yaradılması
Bütün sorğular

Yazara məktub göndər

Məqalələrinin sayı:

Azercell-dən Onlayn Müştəri xidmətləri

06.07.2011 [11:19]

Fontu böyüt:      

Saat 11:15-dən azercell.com –da Onlayn Müştəri xidmətləri istifadəyə verilib! İstifadəçilər öz hesablarına daxil olamqla istədikləri suala canlı olaraq cavab aıla biləcəklər.

Saat 11:15-dən azercell.com –da Onlayn Müştəri xidmətləri istifadəyə verilib! İstifadəçilər öz hesablarına daxil olamqla istədikləri suala canlı olaraq cavab aıla biləcəklər.

Xidmət hər gün Bakı vaxtı ilə saat 08:00-00:00 arası fəaliyyət göstərəcək.

Xidmət vasitəsilə aşağıda qeyd olunanlardan faydalana bilərsiniz
-Azercelle dair Sizi maraqlandıran suallarla bağlı müraciət edə bilərsiniz;
-Xidmətlər, kampaniyalar və tariflər haqda məlumat əldə edə bilərsiniz;
-Müxtəlif əməliyyatlar həyata keçirə bilərsiniz; Üzləşdiyiniz çətinliklərin həlli yolu haqqında məlumat əldə edə bilərsiniz.

Göstərişlər
-Xidmətdən yararlanmaq üçün qeydiyyatdan keçməlisiniz;
-Sualınızı qısa və aydın şəkildə təqdim etməlisiniz;
-Sual Azercell şirkətinin xidmətlərinə və tariflərinə aid olmalıdır;
-Etik normalara riayət edilməlidir.

Onlayn müştəri xidmətindən istifadə edərkən aşağıdakılar qadağan edilir
-Ünsiyyətdə senzuradan kənar ifadələrdən və sözlərdən istifadə etmək, kobudluq etmək, ünsiyyəti şəbəkə etiketinin normalarına zidd olan tərzdə aparmaq. Bu cür müraciətlərə baxılmayacaq.
-Onlayn müştəri xidmətinin istifadəçiləri qaydalarla tanış olunmuş və onları qəbul etmiş hesab olunurlar və onlar xidmətdən istifadə prosesində riayət etməyi öhdəsinə götürürlər. Qaydaların bilməməzliyi məsuliyyətdən azad etmir.


Azercell-dən Onlayn Müştəri xidmətləri
Oxunub: 1 dəfə

Fikirlər

Heç bir şərh yoxdur
serh yaz

Yazarlar

Fərrux İlhamoğlu

Bizi idarə edən güc: Netokratiya

Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Sevil Rəsulzadə

Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı

Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Günel Azadə

4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?

4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Kamran Ədalətoğlu

Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?

Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
İsmayıl Rafiqoğlu

Elektron Hökumət: çətinmi, ASAN-mı?

Elektron Hökumət: çətinmi, ASAN-mı?
Bütün yazarlar