21.04.2012
HTC bundan sonra klaviaturalı model çıxarmayacaq
18.04.2012
Samsung və Apple CEO-ları görüşəcək
17.04.2012
.@Azercell də Zero Facebook xidmətini istifadəyə verdi
17.04.2012
Foursquare 20 Milyon istifadəçiyə çatdı
16.04.2012
Samsung Galaxy S3, 3 Mayda tanıdılacaq
13.04.2012
Yenilənən LiveTV.az və online yayımlar.
12.04.2012
"Google Plus" dizaynını dəyişir
11.04.2012
"Azerfon-Vodafone" bağlandı (?)
11.04.2012
GoMap.az bazasında Gürcüstanın elektron xəritəsi yaradılmışdır
11.04.2012
"Chrome OS" yeniləndi
Fontu böyüt:
Azercell Telecom MMC çoxsaylı istifadəçiləri üçün "Müştərinin səsi" adlı proqram həyata keçirir. Proqram Azercell şirkətinin müştərilər ilə görüşünün təşklini nəzərdə tutur.
Proqramın əsas məqsədi məhsulların və göstərilən xidmətlərin müştərilərin tələblərinə uyğun təkmilləşdirilməsi, həmçinin təklif olunan xidmətlərin keyfiyyətinin artırılmasıdır.
"Müştərinin səsi" proqramı çərçivəsində rəhbər kadrlar və Azercell şirkətinin əməkdaşları xidmət və satış mərkəzlərinə baş çəkəcək, orada müştərilərin ehtiyac və təkliflləri ilə tanış olacaq, onları maraqlandıran sullara cavab verəcəklər. Həmçinin yaranan problemlərin həllinə yardım edəcəklər.
Proqram korporativ müştəri ilə də görüşlərin keçirilməsini nəzərdə tutur. Onlar ilə maraqlı mövzuların və bir sıra məsələlərin həll yollarının müzakirəsi planlaşdırılır.
Azercell şirkəti əmindir ki, "Müştərinin səsi" proqramının həyata keçirilməsi ilə müştərilərin tələbləri daha çox təmin ediləcək.