21.04.2012
HTC bundan sonra klaviaturalı model çıxarmayacaq
18.04.2012
Samsung və Apple CEO-ları görüşəcək
17.04.2012
.@Azercell də Zero Facebook xidmətini istifadəyə verdi
17.04.2012
Foursquare 20 Milyon istifadəçiyə çatdı
16.04.2012
Samsung Galaxy S3, 3 Mayda tanıdılacaq
13.04.2012
Yenilənən LiveTV.az və online yayımlar.
12.04.2012
"Google Plus" dizaynını dəyişir
11.04.2012
"Azerfon-Vodafone" bağlandı (?)
11.04.2012
GoMap.az bazasında Gürcüstanın elektron xəritəsi yaradılmışdır
11.04.2012
"Chrome OS" yeniləndi
Fontu böyüt:
Bu gün «Bank of Azerbaijan» Səhmdar Kommersiya Bankının (SKB) baş ofisində Məlumat Mərkəzi (Call Center) istifadəyə verilib.
Bankdan verilən məlumata görə, bu gündən etibarən bankla əlaqə yaratmaq üçün yeddi rəqəmli telefon nömrəsinin yığılması tələb olunmayacaq: «Belə ki, 175 rəqəmini yığılmaqla istənilən şəxs bankın məhsulları və xidmətləri haqqında ətraflı məlumat ala bilər. Əgər vətəndaş bankın müştərisidirsə, bu halda o hesabının vəziyyəti və krediti haqqında məlumat əldə etmək imkanı qazanacaq. Bank isə öz növbəsində məlumatın məxfiliyinə zəmanət verir».
Qeyd edək ki, Məlumat Mərkəzinin əməkdaşları saat 09:00-dan 18:00-dək xidmət göstərəcək. Bu nömrəyə (175) həm stasionar telefondan, həm də istənilən mobil operator vasitəsilə zəng vurmaq mümkündür.