Fontu böyüt:
ABŞ-ın Boston əyalətinin Nordistern Universiteti 16 müxtəlif onlayn mağazanın satış strategiyasını araşdırıb.
Xeberler.az bildirir ki,
araşdırma nəticəsində belə saytların sifarişçinin şəxsi məlumatlarına əsasən fərqli
qiymət müəyyənləşdirdiyi məlum olub. Onlayn mağazalar sifarişçinin yaşadığı əraziyə,
mobil telefon nömrələrinə əsasən bunu edirlər.
Tədqiqat zamanı, əvvəlcədən müəyyənləşən
300 şəxs, 16 onlayn mağazadan saxta sifariş həyata keçiriblər. Bəlli olub ki, əsl sifarişçilərlə saxta şifarişçilərə
təklif edilən qiymət kəskin fərqlənib.
Araşdırma yalnız ABŞ ərazisində
aparılıb. Digər ölkələrdə də belə halın baş verib-verməməsi məlum deyil.