Bu gün Bakıda “Lufthansa” şirkətinin yay cədvəlində Frankfurta həftəlik uçuşların sayının 5-dək artırılması ilə bağlı təqdimatı keçirilib. “Lufthansa” şirkətinin Rusiya və MDB ölkələrində regional direktoru Ronald Şuls “ICTnews” elektron xəbər xidmətinə bildirib ki, Azərbaycanda satılan biletlərin ümumi həcminin 25%-i onlayn rejimdə sifariş edilir.
Bu gün Bakıda “Lufthansa” şirkətinin yay cədvəlində Frankfurta həftəlik uçuşların sayının 5-dək artırılması ilə bağlı təqdimatı keçirilib. “Lufthansa” şirkətinin Rusiya və MDB ölkələrində regional direktoru Ronald Şuls “ICTnews” elektron xəbər xidmətinə bildirib ki, Azərbaycanda satılan biletlərin ümumi həcminin 25%-i onlayn rejimdə sifariş edilir.
“Ötən il ərzində Azərbaycandan “www.lufthansa.com” saytı vasitəsi ilə biletlərin sifarişi 47% artıb. Bütün reyslərdə hazırda “FlyNet” – genişzolaqlı internetə çıxış xidməti təqdim edilir. Bu xidmət vasitəsi ilə sərnişinlər sosial şəbəkələrə daxil ola və sərbəst şəkildə elektron poçtdan istifadə edə bilərlər.
Bundan əlavə, işgüzar səfərdə olan sərnişinlər korporativ serverlərlə təchiz olunmuş məlumat ötürmə kanalları “Virtual Private Network” (VPN) vasitəsi ilə əlaqə yarada bilərlər”- deyə R. Şuls bildirib. Bununla yanaşı, şirkətin nümayəndələri yaxın zamanda Bakıdan uçan avialaynerlərdə ən yeni biznes sinfinin təqdim ediləcəyini bildiriblər.